Nahoru

Co o kurzech vaření říkají rodiče našich kuchtíků?

Hodnocení kurzů vaření s dětmi:

  • Kurzy jsou velmi interaktivní, děti hodně mluví, vyjadřují své pocity, soutěží, je zde úžasné vedení lektorek a přístup k dětem, na konci kurzu děti prezentují, což je také ojedinělé. Daniel zde byl velice spokojený :). Maminka Daniela
  • Na kurzu se nám líbilo úplně vše. Přátelská atmosféra, možnost si vše vyzkoušet. Byl to pro mě i děti  velký zážitek.Maminka Evičky a Sáry
  • V centru Fastrackids, kde kurzy vaření s dětmi probíhají je nádherné, barevné prostředí perfektně uzpůsobené dětem. Vesmírný kurz vařen e velice zábavný, poučný a navíc chutný. Má dcera se zde bavila a navíc se naučila spoustu nových věcí. Děkuji a jen tak dál. Maminka Natálky
  • Na kurzu se mi líbil laskavý přístup vedoucí kurzu a pohodové domácí prostředí. Moje holčička i já dáváme 1*.Maminka Lindy
  • Nejvíce se mi líbí, že si děti vyzkouší i činnosti, ke kterým je doma nepustíme :) A krásně se prolíná vaření i s pohádkami o jídle. Naše Anetka byla moc spokojená. Maminka Anetky
  • Nejvíce se mi líbí přístup lektorek k dětem, velmi příjemné prostředí, kde se s dětmi pracuje a propojení pohádek s tématem a také hudební podbarvení na začátku kurzu. Anička byla velmi spokojená Maminka Aničky
  • Líbí se mi přístup k dětem, děti se naučí orientovat se v kuchyni, poznají nové chutě a rozvíjí své smysly. Ondra zde byl moc spokojený :).Maminka Ondry
  • Na kurzu je krásné zapojování dětí do všech činností, líbí se mi, že děti nejen vaří, ale poznávají i bylinky. Dominik si to moc chválil :) Maminka Dominika PanáčkaLíbila se mi pestrost aktivit a proložení vaření různými hrami . Laurince se zde moc líbilo :) Maminka Laurinky
  • Kurz vaření s dětmi se nám velmi líbil. Prostory jsou příjemné a čisté, děti měly dost místa na vaření i na hry. Lektorky jsou velmi příjemné a sympatické. Dcera si vaření velice užila. Jídlo bylo navíc velice chutné. Můžeme všem jen doporučit. Děkujeme za příjemný zážitek. Maminka Lindy
  • Náš syn zde byl velice spokojený a líbilo se mi i, že děti měly možnost vyjádřit se na mikrofon v závěru kurzu a zhodnotit, co se jim líbilo. Maminka Péti
     
  • Nejvíce se mi líbí přístup lektorek k dětem, prostředí, kde se s dětmi pracuje a tematické zaměření. Maminka Niny Hranické
  • Kurz byl nad očekávání fantastický, syn přišel naprosto spokojený plný zážitků a manžel jakožto doprovod se také moc bavil.Děti se aktivně zapojují do vaření. Mají na sobě kuchařskou čepici a zástěru. Co si uvaří, to si také snědí. Na závěr dostanou diplom. Fotky paní Andrea zaslala druhý den na mail. Kurz probíhá v hravém duchu. Paní Andrea vedla kurz dokonale, s dětmi to moc umí. Určitě jsme na kurzu nebyli naposledy. Syn ihned říkal, že chce jít znovu :-) Vřele doporučuji          Maminka Nicolase
  • Velmi dobře připravený kurz - součástí bylo i školení, jak pracovat s nástroji - učení nejen vaření, ale i sociálních dovedností a poznávání zeleniny zábavnou formou.                               Maminka Báry
     

Co o hrách Povídačky, které Andrea vytvořila říkají odborníci?

Mgr. Gabriela Solná – klinický logoped

„Výborná nejen logopedická hra pro děti ve formě deskové hry i aplikaci. Je zaměřená na oblast rozvoje řeči, tvoření vět, souvětí, vyprávění, logického myšlení, zrakové percepce, paměti a může být taková, jakou si ji s vašimi dětmi uděláte – lehká nebo těžká a více či méně zábavná. Dá se využít v individuální logopedii, ale ještě lépe se jí bude dařit v menším kolektivu dětí, které mohou své vyprávění doplňovat a vzájemně se motivovat. Oceníme ji v dnešní době téměř u všech dětí a nejvíce u dysfatiků. Také u dětí s vysoko funkčním autismem nebo poruchou autistického spektra najdeme mnoho příběhů, které mohou podpořit vysvětlení některých složitějších sociálních situací, se kterými mají tyto děti potíže“.

Hry Povídačky doporučuje také Asociace klinických logopedů ČR– z vedení např. Mgr. Naďa Jozífková a také Asociace logopedů ve školství konkrétně její prezident Mgr. Alexandr Bednář.


Mgr. Kateřina Rýdlová – speciální pedagog a ředitelka mateřské školy

„Hra povídačky velmi zaujala naší školku. Stala se nezbytnou součástí rozvoje vzájemné komunikace mezi pedagogem a dětmi zejména při přípravě předškoláků. Vhodným způsobem - hrou, podněcuje děti dovednost Komunikovat a reflektovat různé situace z běžného života, odpovídat v rozvinutých větách na daná témata. Často se při hře zasmějeme a potěšíme originalitou dětských odpovědí..Hra je vhodná také pro nejmenší děti, které teprve rozvíjí slovní zásobu a dospělé motivuje k fyzické komunikaci s dítětem.V době, která spíše patří individuální pasivní komunikaci s medii, jsou POVÍDAČKY zcela originální cestou k přirozenému slovnímu i citovému vývoji v rodinách i školních zařízeních.Za kolektiv Montessori pohybové školičky děkujeme Andree Löflerové za přínosné dílo“.


Mgr. Androniki Valentová – dětský psycholog

„Hra Povídačky je zaměřena na děti předškolního i školního věku. Obsahuje všechna témata každodenního života a velmi dobře tak rozvíjí celkovou osobnost i intelekt dítěte. Velmi praktický je i její design, který umožňuje hru vzít kamkoli se s dítětem vypravíme - hodí se do čekárny u lékaře, do dopravního prostředku apod. V neposlední míře také velmi pomáhá k pozitivnímu rozvoji vztahu s osobou, která s dítětem hru hraje (rodiče, prarodiče, učitelé, vychovatelé a pod). V neposlední řadě pomáhá také rodičům zejména v získávání odpovědí na různé dětské otázky, které by je třeba mohly zaskočit. S touto hrou máme velmi dobré zkušenosti a máme ověřeno, že se dětem líbí.“ Mgr. Androniki Valentová , dětský a školní psycholog a speciální pedagog.

Povídačky s předškoláky jsou již několikátá verze úspěšné a oblíbené hry, tentokrát určené pro dětem ve věku 5-7 let, tedy předškolákům. Velmi milou a nenásilnou formou rozvíjí všechny znalosti, dovednosti a předpoklady, které by měl malý předškolák zvládnout. Povídačky pro předškoláky zabírají celé spektrum informací z každodenního života (příroda, ekologie, zdravý životní styl, pracovní profese apod. ) a rozvíjí u dítěte matematické představy, zrakovou a sluchovou percepci, prostorovou orientaci, paměť a postřeh, sociální dovednosti, řeč a slovní zásobu i schopnost komunikovat a naslouchat. Velkou předností hry je to, že probíhá vždy mezi dítětem a některým dospělým (rodiče, prarodiče, případně starší sourozenec) a tím pomáhá k upevňování vzájemných emocionálních vztahů mezi nimi. Její praktické vyhotovení (karabina s obrázky) umožňuje ji kdykoli a kamkoli vzít s sebou (do auta, vlaku, čekárny u lékaře apod.) a tedy použít ji v jakékoli situaci, kde by se jinak dítě mohlo nudit a rodičům by docházely možnosti na jeho zabavení.